"hey bro..."

Re: "hey bro..."

jasonmaxima;922770 said:
tumblr_m72nimudFb1qlrvil.jpg

bitch.

haha.

Meek;922349 said:
in actual fact, the ones who do post sexy pics as their avatar/signatures frequently are guys... ha ha ha ha. no names name. lol.

That's really me after my trip to Korea.

Sis Dino Hunter....care to show your bottom half photo?

Dinosaur hunter;922822 said:
That's really me after my trip to Korea.

No to disappoint u sis. but have to bring u down to reality...your bottom pic dont worth $500....500 rupiah maybe....

Dinosaur hunter;922876 said:
You pervert! Anyway if you are really interested please transfer S$500 and I'll send you the photo.

zorro...full of shit man! BRO!!!..LOL

You will hear from my lawya soon ....Damm where is the No Name MWentioned?....still sitting on one of my huat chai case.....

jonleeck;922887 said:
zorro...full of shit man! BRO!!!..LOL

I get a call from a childhood friend that have not been contacting each other for more than 20 years

Phone rings ; ring ring
he : Hello, Bro ho bo ?
me : you r ?
he : Bro, wa si Michael lah
me : Michael from ????
He : Your childhood friend lar bro, remember last time i stay next block of yours, we use to do this do that blah blah blah together, remember bo ?
me : Oh, ok, how u get my no ?
He : Bro, you just service your aircon right, my dad was the aircon man, he recognise you as my childhood friend, so he pass me your no. lar.
me : Oh, i c, ok, hows things ?
He : Bro, can cham siong bo
me : cham siong ????
He : Bro, can lend me 5K, u know i steady one, I will pay you next month
me : paiseh, I dun have so much, I need to support family also
He : Bro, cham siong leh, what about 3K steady bo
me : Paiseh lar, 3K i also dun have
He : Bro, walau eh, you dun believe me ah, we know each other for so long already
me : Really paiseh, I dun have lar
He : Bro, mai keh keh leh, u boss now, 3K also dun have, aiya steady lar 1K swee bo
me : Paiseh, i really dun have lar
He : Walan bro buay swee lar u say like that, knn what about 500
me : I got a call, I call you back

Later phone ring like mad, I nv answer ( KNN as if I owe him )... this is so call BRUDDERRRRRRRRRRRRRRR

Similar thing happened to me...my ex-colleque keep calling me bro non-stop on my mobile/office no until I gave up and lend him $500 knowing very well that I will kiss my $$ goodbye.....Being harrased is no joke especially from someone you know.....

southern;922909 said:
I get a call from a childhood friend that have not been contacting each other for more than 20 years

Phone rings ; ring ring
he : Hello, Bro ho bo ?
me : you r ?
he : Bro, wa si Michael lah
me : Michael from ????
He : Your childhood friend lar bro, remember last time i stay next block of yours, we use to do this do that blah blah blah together, remember bo ?
me : Oh, ok, how u get my no ?
He : Bro, you just service your aircon right, my dad was the aircon man, he recognise you as my childhood friend, so he pass me your no. lar.
me : Oh, i c, ok, hows things ?
He : Bro, can cham siong bo
me : cham siong ????
He : Bro, can lend me 5K, u know i steady one, I will pay you next month
me : paiseh, I dun have so much, I need to support family also
He : Bro, cham siong leh, what about 3K steady bo
me : Paiseh lar, 3K i also dun have
He : Bro, walau eh, you dun believe me ah, we know each other for so long already
me : Really paiseh, I dun have lar
He : Bro, mai keh keh leh, u boss now, 3K also dun have, aiya steady lar 1K swee bo
me : Paiseh, i really dun have lar
He : Walan bro buay swee lar u say like that, knn what about 500
me : I got a call, I call you back

Later phone ring like mad, I nv answer ( KNN as if I owe him )... this is so call BRUDDERRRRRRRRRRRRRRR

Last edited by a moderator:

zorro;922914 said:
Similar thing happened to me...my ex-colleque keep calling me bro non-stop on my mobile/office no until I gave up and lend him $500 knowing very well that I will kiss my $$ goodbye.....Being harrased is no joke especially from someone you know.....

Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro Bro bro bro bro bro BRO!

zorro;922914 said:
But it does not mean he will not harrass u again.

i dun like people bro me... esp Axl his "bro" sounds espscially ghey one.

Now he is trying to avoid me....at least he wont have guts to approach me again.....

ccc;922924 said:
But it does not mean he will not harrass u again.

If you assured me you need the $$$ to cut your kkj n change sex..I will pay for your photo..

Dinosaur hunter;922951 said:
Giam gana......

Back